sobota, 10 września 2022

Wrzesień w lesie

      Początek września był bardzo jeszcze letni, a wybrałem się do Lasu Bronaczowa koło Mogilan, więc mogłem doświadczyć jego uroków właśnie ze słońcem i piękną zielenią. Powoli w słonecznym blasku wszystko stawało się przekwitające, ale nie na tyle by przyroda zmieniała całkiem swoją szatę. Jesień za pasem i bardzo lubię oglądać jej kolejne pojawianie się właśnie w lesie, gdy liście nabierają swoich kolorowych barw. Ale to jeszcze przed nami. Na razie można cieszyć się ciepłem i urokami lasu w ciepłych barwach. A szukałem właściwie w nim wrzosu, a znalazłem fioletowe kwiatki, które właśnie zakwitły. Były miłym dodatkiem do spaceru po lesie. Może jeszcze gdzieś uda mi się znaleźć wrzos, ale nie jest tak łatwo o niego. Trzeba znać jego ulubione miejsca kwitnienia, bowiem właśnie filetowe wrzosowisko będzie pierwszym zwiastunem jesieni.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz