środa, 19 października 2022

Kolory jesieni

      W październiku kolory jesieni nabierają największej intensywności i dlatego warto wybrać się w teren aby tego doświadczyć. Chodzę prawie codziennie czy to do lasu, czy na łąki, aby napawać się ich barwami i raduję się jak dziecko, gdy mogę chodzić wśród kolorowych drzew i łąk. Tym razem wybrałem się na łąki za Bielanami koło Balic, gdzie mam upatrzone tereny i właśnie tam byłem 13 października. Słońce i mała mgła towarzyszyły mi przy przedpołudniowym spacerze. Dzisiejsze zdjęcia są wyselekcjonowane z pośród mnóstwa zdjęć, tak aby nie zanudzić was typowymi zdjęciami jesieni, a zarazem ukazać coś bliskiego właśnie nastrojowi jesiennemu. Na następne relacje zaproszę niebawem, ...a warto gdyż potem tam w lasach doznałem jeszcze bardziej urokliwych chwil tej jesieni.

 

 


 

 


 

 


 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz