piątek, 21 października 2022

Szał jesieni

      Jesień jest co roku, ale w tym... ukazała się w przepiękny sposób. Pojechałem sobie po raz trzeci do Lasu Bronaczowa koło Krakowa, by zaczerpnąć jesiennego powietrza i doznać uroku jesiennych barw. Wędrując po lesie spostrzegłem, że trafiłem na najbardziej intensywne barwy liści i traw. To była bajka być tam i chłonąć uroki jesieni. Z dala od miasta chodząc i robiąc zdjęcia byłem po prostu szczęśliwy. Mogłem delektować się piękną porą roku i polską przyrodą tak charakterystyczną dla tego regionu. Choć mam swoje preferencje do ziem Pałuckich, gdzie posiadam swoją działkę, to tutaj na Pogórzu Krakowskim doznaje swoistego zauroczenia, przyroda po prostu działa kojąco.  Życzę wam abyście również wybrali się jeszcze tej jesieni na spacer i doznali jego uroków wśród kolorowych drzew w promieniach słońca.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz