sobota, 8 października 2022

Mglisty poranek

      Gdy się rano obudziłem i zobaczyłem przez okno, jaka jest piękna mglista i słoneczna pogoda, to od razu wyskoczyłem jeszcze w piżamie i tylko zarzuciłem kurtkę i biegałem po łące z aparatem, by uchwycić ten niezwykły spektakl. Wszystko oczarowywało mnie i chciałem wszystko zobaczyć. Potem zjadłem śniadanie i patrzę a mgła jeszcze nie ustąpiła. Więc ponownie poszedłem do lasu, aby zobaczyć czy czasem i tam nie ma ładnych kadrów do uwiecznienia. I nie myliłem się, słońce było już dość wysoko, ale nadal czarowało we mgle, dając ciekawe promienie. Wszystko było jak z bajki, wracając zobaczyłem, że mgła już się unosi, tak więc to była ta wyjątkowa chwila, gdzie mogłem to wszystko zobaczyć i zrobić zdjęcia. Dlatego dobrze, że się pospieszyłem, bowiem potem było by już za późno. Przyroda ma dla nas wyjątkowe rzeczy, ale często są one zakryte, dlatego nawet we śnie musimy być czujni...😂👍











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz