wtorek, 4 października 2022

Pogodny wieczór

      Gdy po całym dniu pracy na ranczo, miałem trochę dość, lubiłem wieczorami udać się na spacer. Raz mogłem iść na północ, a raz na południe, by szybko znaleźć się poza lasem. W ten wieczór wybrałem się w stronę Osin, bo wiedziałem, że tam znajduje się samotna grusza, a poza tym wieczór zapowiadał się pogodnie, więc może i trafię na jakieś ciekawe niebo. Gdy przybyłem pod gruszę, zorientowałem się, że na polu jest ogromna ilość ptactwa, więc chciałem im zrobić zdjęcie, ale szybko latały i siadały na pobliskich drzewach, więc trochę trudno było je złapać, ale coś tam wyszło. Potem poszedłem na pole gdyż z niego był dogodny widok na ową gruszę i zachodnie niebo. Chmury razem ze słońcem robiły ciekawy klimat, choć jakiegoś spektakularnego zachodu nie było, niemniej udało mi się zrobić zdjęcia. Potem rozglądałem się po niebie czy jest ciekawe i choć od zachodu nadpływały chmury deszczowe to cały wieczór był bardzo miły i cieszę się, że mogłem być pośród pól i oglądać koniec dnia.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz