czwartek, 9 maja 2019

Jak nauczyłem się latać

     Dzisiaj chcę przedstawić Wam niecodzienną rzecz, a raczej dar jakim jest latanie. Aby dobrze latać, należy do tego zadania dobrze się przygotować i mieć świadomość czym jest latanie? Latanie to bowiem możliwość oderwania się od ziemi i przemieszczania się na jakąś odległość w powietrzu. Oczywiście potrzebujemy do tego, wiedzy jak i umiejętności. Aby dobrze latać należy pamiętać, że jego powodzenie zależy od możliwości dobrego oderwania się od ziemi. No i utrzymania się w locie, jak i dobrego lądowania. To tyle teorii, a w praktyce bywa różnie. Dlaczego w ogóle chcemy latać? Ja przyznam się szczerze, zazdroszczę ptakom, że mogą latać. One to robią bezwiednie. A my ludzie, nie jesteśmy przystosowani z natury do latania. Aby pokonać tę trudność, pozostaje nam imaginacja tej funkcji w życiu. Przecież właściwie, zdarza się to często, wielu ludzi posiada umiejętność latania, a część nie zdaje sobie sprawy z tego, że to potrafi. Jak to, ktoś zapyta? Kto potrafi latać z ludzi? Ano każdy kto tego pragnie. Ja na przykład umiem latać, bo tak chcę. Dziwne, facet pisze, że umie latać? Jeszcze nie widziałem człowieka samoczynnie latającego, a on twierdzi, że posiadł tę umiejętność? Tak, ja umiem latać, bo od dawna posiadłem tę sztukę. Jak gościu to realizujesz, ktoś zapyta? Ano w ten sposób, że siadam na fotelu i marzę, lub w innym miejscu np. wysoko na skale. A o czym ty marzysz? A o swoich pasjach. Jak to o pasjach, co to ma wspólnego z lataniem? Ano ma, gdyż ta sztuka takiego latania, wiąże się z tym, że też odrywam się od ziemi. Aha, już rozumiem, latasz w marzeniach. Nie, ja nie latam w marzeniach, tylko przez realizację swoich pasji czuję się tak, jakbym latał. No tak, teraz wszystko jasne. Latasz bo chcesz poprzez realizacje siebie w pasjach, latać w obłokach? Ha, ha można się zaśmiać. Nie, ja latam, bo moje spełnianie się w pasjach jest dla mnie jakby lataniem, takim jak ptaki to robią, odrywają się od ziemi. Ja właśnie odrywam się od ziemi, gdy realizuję się w pasjach. No tak, teraz rozumiem. Realizacja siebie w pasjach jest dla ciebie lataniem, czyli unoszeniem się wyżej, i wyżej od ziemi, od życia, oderwaniem się od trosk. Tak, takie jest moje latanie. Latanie jako stan ducha, unoszący mnie ponad troski życia codziennego 😲. Teraz rozumiem. Pa, lecę zająć się swoimi pasjami. 😃



Dobre miejsce do latania   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz