niedziela, 19 maja 2019

Nocny Księżyc


     Dziś chciałbym przedstawić moje zdjęcia księżyca w graficznej aranżacji. Fotografie księżyca zrobiłem już jakiś czas temu, i co ciekawostka, robiłem je aparatem cyfrowym przez… lornetki. Teraz tylko dodałem charakterystykę programem graficznym do fotografii i uważam, że nasz księżyc może grać główną rolę w sztuce „A jednak to kosmos”:



Tu mijam mglistą kometę



Tu jestem przy planecie...



coraz bliżej kosmicznego obłoku...



W środku mgławicy...



                                      A teraz Księżyc zaobserwowany w dniu 17.05.2019




Otoczka księżyca z 17.05.2019



     Wszystkie fotografie są moja interpretacją księżyca z wyjątkiem ostatniej, gdzie starałem się przedstawić wiernie, to co zarejestrował mój aparat fotograficzny marki Sony. 😀

2 komentarze:

  1. Też tego próbowałem, znaczy robienia fotek przez lornetkę, niestety z miernym skutkiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak racja, oryginalne fotografie wyszły słabo, ale zrobiła się ciekawa poświata i pomyślałem, że wykorzystam to do mojej interpretacji... kosmosu ;)

      Usuń