niedziela, 16 czerwca 2019

Ładny świt we mgle

     Miałem okazję 18.05.2019 roku wybrać się rano na przywitanie dnia, do miejsca gdzie przyroda  zawsze prezentowała mi ciekawe obrazy, zwłaszcza o poranku. Za osiedlem Ruczaj jest piękny zakątek przyrody i właśnie tam, we mgle zrobiłem parę fotografii. Takie poranki są dla mnie ciekawym doświadczeniem. Wczesna pora dnia oraz wciągu kilku chwil zmieniające się światło powodowało, że widziałem zupełnie inne nastroje krajobrazu:





























4 komentarze:

  1. Kiedyś często bywałam na Ruczaju. Sam skraj Krakowa kryje bardzo piękne, trochę dzikie miejsca. Zdjęcia mgły są bardzo klimatyczne, nawet romantyczne, powiedziałabym.
    Pozdrawiam, E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełki, mgiełki, uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mgiełki mają coś w sobie,że chętnie je fotografujemy. Ja najbardziej jestem zadowolony z trzeciej fotografii, gdzie nawet nie wiedząc udało mi się uchwycić lecącego ptaka.

      Usuń