wtorek, 18 czerwca 2019

Zielone Wzgórze w Krakowie i Łąki z makami

     Wybrałem się, 13 czerwca 2019 r.,na miły spacer na ul.Zielone Wzgórze w Krakowie  z sentymentu do powieści L.Maud Montgomery "Ania z Zielonego Wzgórza", i chciałem właśnie zobaczyć, jak wyglądają okolice tej ulicy. A  to co zobaczyłem, przerosło moje oczekiwanie, jak ładny jest to zakątek w naszym mieście. Znajduje się on wprawdzie już na obrzeżach miasta w kierunku Zielonek, ale należy jeszcze do dzielnicy Krowodrzy, przy Witkowicach. Wracając z Zielonek do domu zahaczyłem jeszcze o piękną łąkę z makami i chabrami. Oto moja prezentacja:




Osiedle domków przy ul.Zielone Wzgórze




Pszenica dojrzewa




Polna droga do ul.Zielone Wzgórze




Piękne domki




Do ul. Zielone Wzgórze




Narożny krzyż przy ul.Zielone Wzgórze




Łąka z makami i chabrami




Uroczy zakątek




Polna łąka ogromnej ilości maków i chabrów




Uroczy zakątek 2



     Pozdrawiam wszystkich miłośników "Ani z Zielonego Wzgórza", jak i pięknych kwiatów i przyrody.


2 komentarze: