środa, 26 czerwca 2019

Spacer majowy

     Dziś moja prezentacja spaceru, jaki udało mi się zrobić pod koniec maja w moje pobliskie okolice, na Pychowickie łąki i do Skotnik. Pogoda zachęcała do rekonesansu więc wybrałem się rowerem i zrobiłem parę fotografii pięknej przyrody. 



Urokliwe drzewo



Samotny mak



Piękna droga



W cieniu drzewa



A ja też, chcę zakwitnąć...



Samotność we dwoje



Maki



Pejzaż



Odpoczynek



To nas jest troje


     Czy Wam też udało się wybrać na wycieczkę?
     Pozdrawiam miłośników wypadów i przyrody.


4 komentarze:

  1. Ciekawe krajobrazy, mimo że to nie wieczór, ani poranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, też lubię oprócz poranków i wieczorów, zwykły środek dnia, zwłaszcza jeśli jest ładna pogoda i ciekawa okolica. :)

      Usuń