piątek, 14 czerwca 2019

Brzozy

     Spacerując dużo po okolicach Krakowa i przemierzając teren, aby znaleźć ciekawe miejsca do fotografowania, napotykałem wiele razy na brzozy. Te wdzięczne drzewa, jak dla mnie są bardzo urokliwe i często wydaje mi się, można spotkać ciekawe formy, jakie w nich Natura prezentuje swoje możliwości estetyczne. Przykładowe poniższe fotografie robiłem w różnych miejscach, jak i w różnym czasie w pobliżu Krakowa:




Kryspinów




Kryspinów 2




Jezioro w Kryspinowie





Zakrzówek





Lasek przy Kampusie UJ




Młode brzózki




Młode brzózki 2




Pychowickie łąki




Pychowickie łąki 2




Młode brzózki 3



     Dla mnie najbardziej malarskie są na fotografii Kryspinów 2, a Wam które się podobają?
     Pozdrawiam wszystkich miłośników przyrody i piękna.



4 komentarze:

  1. Też lubię brzozy i w ogrodzie mam ich około czterdziestu sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawdziwą kolekcję brzóz posiadasz. Mam nadzieję, że kiedyś je pokażesz. Może to być bardzo interesującym tematem do fotografowania. 😄

      Usuń
  2. Pychowickie łąki 2 to zdecydowanie mój faworyt. Tak, to bardzo piękne drzewa. Za domem mam cały lasek, nawet fotografię z niego niedawno dodałam u siebie. Kompletowanie takich sesji tematycznych to bardzo fajny pomysł.

    Pozdrawiam, E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.W faworyzowanej fotografii ustawiły się... jak do portretu. 😉

      Usuń